loading...
فقط برای عاشقان
NM بازدید : 48 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

سلام به همه عزیزان

امروز۱۶ آبان

یکسال گذشت

از دیدن ۱ فرشته

ازدیدن ۱ رویا

ازدیدن...

شاید این اخرین پست من باشه!!!!!!!!!!!!!!

آخه دیشب فرشته زندگی من ب آسمان خود رفت

دیشب ۲ محرم۹۲اولین باری بود ک اشک هایم لالایی شبانه من شدن برای خواب رفتن

اینقدر بامرام بودن ک صبح والدینم می گفتن چرا دیشب توخواب گریه میکردی

اره قصه عشق من شد قصه مجنون

گفت فرد دیگه ای را دوست دارم

نمیدونم راست گفت یا دروغ!!!!!

آرزوی من خوشبختیش بود میخواستم اونقدر خوش بختش کنم ک نمونه ترین زوج باشیم

زندگی ک تا الان بمن روی خوش نشان نداده بود دیشب تیر خلاص خودشو انداخت بسمت قلبم

منو ازپا انداخت

کاش من هم دیوانه ای بیش نبودم         یا ک در دیدن او نقشی نداشتم

گر برسد قیامت گله می کنم                 چرا خدایا ندادیش بمن

من ندارم ازت خدایا سوالی                  جز گرفتن جواب عشقم را

گفته بودم این شاعران دیوانه اند          ک گویند عشق هست افسانه

                     ولیکن خوردم زخم از همان رخنه عشق

خدایا دیشب اندازه هزار شب بود برای من...خدایا نیست جز عشق او درقلب من چیزی      نخواهد گیرد جای اورا فرد دیگر

نمیدانم چ گویم ک هست تمام حرفهایم در قلب پاکم        ندارد لذتی دیگر زندگیم ندارد هدف زندگیم ندارد قلبم جا برای فرد دیگر           

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 4,719
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ

    کد پیغام خوش آمدگویی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی